loading...
نینوا
mojtaba بازدید : 199 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)
آزاده زارعي در نقش يک پسر ظاهر شد

دختري که بازيگر نقش پسر شد/ باور کردم «اصغر» هستم نه آزاده ...

www.mehrnews.com
29 فوريه 2016 ... آزاده زارعي که در فيلم «آمين خواهيم گفت» در نقش يک پسر ايفاي نقش کرده ... روح و ظاهر خود را مي‌گنجاندم تا خود را به اين باور برسانم که من ديگر آزاده ...

آمين خواهيم گفت» نقش يک پسربچه را ايفا مي‌کند مدت‌ها خودم

www.aecinema.ir
29 فوريه 2016 ... مدت‌ها خودم هم دچار دوگانگي رفتاري شده بودم ... زارعي درباره چگونگي آماده شدن براي ايفاي نقش يک پسر عنوان کرد: ... من مي‌دانستم راه دشواري در پيش دارم، تمرين‌هاي سختي بايد انجام دهم، بايد از آزاده و ظاهر زنانه‌اش خداحافظي مي‌کردم و در يک ...

عکس ديدني از گريم متفاوت آزاده زارعي بازيگر نقش باران

www.doostiha.ir
15 فوريه 2014 ... آزاده زارعي موهاي سرش را تراشيد و نقش يک پسر را بازي کرد! ..... فرزاد حسني با آن که نوروز امسال در تلويزيون ظاهر شد اما گويا تمرکزش را روي سينما ...

عکس مارکوس درفيلم مدرسه ي شبانه روزي 95 جديد - زيبا و جالب 95 -2016

www.picture.faryah.info
1 روز پيش ... ... فرزندانشان (95) قتل مرد تنها پس از يک شبانه روز شکنجه توسط دختر و پسر نوجوان آزاده زارعي در نقش يک پسر ظاهر شد / گريم پسرانه آزاده زارعي در ...

نسخه چاپي - تابناک

www.tabnak.ir
4 روز پيش ... آزاده زارعي:راه دشوار براي بازي در نقش «اصغر فرشته» · آزاده زارعي در نقش يک پسر ظاهر شد / گريم پسرانه آزاده زارعي در فيلم آمين ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اخبار ایران و جهان در وبلاگ ایران مطلب,جدیدترین مطالب اینترنت,جدیدترین مطالب اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1147
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 213
  • آی پی دیروز : 303
  • بازدید امروز : 877
  • باردید دیروز : 1,213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,805
  • بازدید ماه : 2,090
  • بازدید سال : 38,984
  • بازدید کلی : 800,110
  • کدهای اختصاصی