loading...
نینوا
mojtaba بازدید : 185 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)
حضرت زهرا :از دنياي شما سه چيز محبوب من است ان سه چيز چيست

حضرت زهرا :از دنياي شما سه چيز محبوب من است ان سه چيز چيست

blogsabzi.rozblog.com
1 مارس 2016 ... احاديث و روايات - از دنياي شما سه چيز محبوب فاطمه است - احاديث قدسي، روايات چهارده معصوم عليهم السلام، كلمات حكمت آموز از كتابهاي ... حضرت زهرا سلام ...

احاديث و روايات - احاديث حضرت زهرا عليها السلام - Blogfa

ahadis-o-revayat.blogfa.com
از دنياي شما سه چيز محبوب من است: ... سه تن از آنها به نام محمد، چهار تن به نام علي و . ... از حضرت فاطمه زهرا (عليها السلام) روايت شده که رسول خدا فرمودند: امام همچون کعبه ...

فاطمه

www.fatemehnoor.blogfa.com
سّر نام هاي حضرت فاطمه (س) در چيست؟ ... حضرت فاطمه ى زهرا(س) يک نام رسمى داشت که همان فاطمه مى باشد. اين نام را پيامبر ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: 1-تلاوت ...

احاديث موضوعي - احاديث روز هاي گذشته - Aviny.com

www.aviny.com
حديث (2) حضرت زهرا سلام الله عليها فرمودند: من اصعد الي الله خالص عبادته ... ان السعيد، کل السعيد، حق السعيد من أحب عليا في حياته و بعد موته؛ ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: 1-تلاوت قرآن 2-نگاه به چهره رسول خدا 3-انفاق در راه خدا. (وقايع الايام ...

قسم به پهلوي شکسته فاطمه زهرا(س)

www.yazahra-1388.blogfa.com
قسم به پهلوي شکسته فاطمه زهرا(س) - وبلاگ انتظار مهدي(عج) ... مصحفي ساخت، ولي در آن مصحف، چيزي از حلال و حرام نيست، بلکه در آن، علم به پيشامدهاي آينده است. ... مي فرمايد: «همانا مصحف فاطمه (س) نزد ماست، و مردم چه مي دانند که مصحف فاطمه (س) چيست؟ .... حضرت فاطمه(س) در رهنمود ارزشمندي فرمود: از دنياي شما سه چيز محبوب من است : تلاوت ...

شپلستان دهدشت - مادر=حضرت زهرا(س)

sagharshapal.blogfa.com
بالهاي خود را گشود تا مشرق و مغرب را پر کرد و آن حضرت را نگاه کرد: .... چهار زني که به هنگام تولد حضرت زهرا(س) بر بالين خديجه(س) حاضر شدند. .... "سه چيز از دنياي شما براي من دوست داشتني است. ..... ?- از دنياي شما سه چيز محبوب من است: ... پيامبر خدا، همانا دختران مردم در ازدواج خود درهم و دينار مهريه ي خود قرار مي دهند،پس فرق من با آنها چيست؟

الهي نامه ي شهداء

arrahil.mihanblog.com
بعد از احکام يکي از معروف ترين و زيباترين سخنان حضرت زهرا سلام الله عليها را نقل نمودم ، ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است ... در اين فرصت اندک به يکي از خاطرات زيباي آن عارف الهي بسنده مي کنم، ..... بهترين و محبوبترين کارها نزد خداوند چيست؟

بيشترين تأکيد قرآن روي چه عملي است و چرا؟ « حفظ و ترويج قرآن

www.hefzequran.com
حضرت زهرا (س) انفاق را نه فقط براي کمک کردن به مستمند بلکه براي تکامل معنوي خويش انجام مي داد و لذا از اين عمل لذت مي برد. حضرت در اين رابطه مي فرمودند: «حبّب إليَّ مِن دُنياکُم ثَلاث؛ از دنياي شما سه چيز محبوب من است: ... پس سرّ اين همه تاکيد در چيست ؟ قطعاً سازندگي معنوي اين عمل و تاثير فوق العاده آن بر صيغل روح انسان که موجب دل ...

اصول و تکنيک هاي ارتباط موثر با قرآن مجيد - شيعه نيوز

www.shia-news.com
21 جولاي 2015 ... از اعمالي که در اين ماه به آن بسيار سفارش شده، تلاوت قرآن کريم است. ... حضرت زهراي مرضيه سلام الله عليها : «سه چيز از دنياي شما محبوب من گشته است: ... حضرت زهرا سلام الله عليها است تلاوت كتاب خداست، اما منظور از تلاوت چيست؟

احاديث امام صادق (عليه السلام) - پايگاه اينترنتي احاديث

www.ahadith.ir
22 دسامبر 2015 ... آن مرد گفت طبق نظر خود شما اگر چنين و چنان باشد حکمش چيست ؟ ... امام صادق (ع) : سه چيز است که خدا به هيچ کس اجازه مخالفت در آن را نداده است. 1. ... امام صادق (ع) : راوي گويد امام (ع) به من فرمودند چرا مي نگرم تو نزد عبدالرحمن ميروي و ..... ( شفع )) وجود مقدس امير المومنين و حضرت زهرا (س) است و منظور از وتر پروردگار يکتاست.

کانون فرهنگي و هنري سيد الشهداکازرون

kanoonsohada.blogfa.com
کانون فرهنگي هنري سيدالشهدا(ع) مسجد جامع شهدا کازرون به مناسبت شهادت حضرت ... ولي پس از وفات پيامبر ابوبکر نماينده حضرت زهرا را از فدک اخراج کرد و درآمد آن را ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: تلاوت قرآن، نگاه به چهره پيامبر، انفاق در راه خدا ..... امام وظيفه نمايندگان مجلس در قبال افرادي که با دسيسه وارد مجلس شده اند چيست؟

شخصيت شناسي فاطمه(ع)/ آموزه هاي زندگاني حضرت زهرا(س)(12)

www.hawzah.net
شخصيت شناسي فاطمه(ع)/ آموزه هاي زندگاني حضرت زهرا(س)(12) ... «اسوه حسنه» نمادي از اين شيوه برجسته است که پروردگار حکيم در باره آن به تمامي دين ... نظر شما چيست؟ .... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: تلاوت قرآن، نگاه به چهره رسول خدا و انفاق در راه  ...

ديدگاههاي اخلاقي در سيره و سخن الهي (3)آموزه هاي زندگاني حضرت زهرا (س) (9)

www.hawzah.net
ديدگاههاي اخلاقي در سيره و سخن الهي (3)آموزه هاي زندگاني حضرت زهرا (س) (9) ... عقيدتي به دنبال خواهد داشت آن است که فلسفه بلاها و گرفتاريهاي افراد چيست؟ ..... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: تلاوت قرآن، نگاه به چهره رسول خدا(ص) و انفاق در راه خدا.

فاطمه زهرا«عليها السلام »، برترين الگو - پايگاه اطلاع رساني حوزه نت

www.hawzah.net
کلمات کليدي ماشيني : حضرت زهرا، الگو، خدا، رسولش، معرفت، امام، حضرت رسول، .... « حبب الي من دنيا کم ثلاث » از اين دنياي شما سه چيز نزد من محبوب شده است. ... اما اين الگوهايي که فاطمه زهرا«عليها السلام » فاني در آن شده اند، تابع و عبد آن شده اند،چيست؟

شميم ياس

shamimyas.blogfa.com
حضرت زهرا سلام الله عليها، راه خودش را اينگونه معرفي نموده است که؛ «از دنياي شما سه ... و اين هم دوست توست که جنازه اش در خانه ماند و حيواني صورتش را خورد، سبب چيست؟ ... حضرت فرمود: من ترا به «نُه چيز» وصيت مى كنم، اين نه چيز وصيت من به كسانى ... سه چيز از آن نه چيز درباره رياضت نفس است، و سه چيز درباره بردبارى، و سه چيز در ...

باشگاه انديشه › 135 حديث منتخب احاديث پند آموز و راهگشا

www.bashgah.net
(حديث 2) حضرت زهرا سلام الله عليها فرمودند: من اصعد الي الله ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: 1-تلاوت قرآن 2-نگاه به چهره رسول خدا 3-انفاق در راه خدا (وقايع الايام ...

بيشترين تأکيد قرآن روي چه عملي است و چرا؟ « حفظ و ترويج قرآن

www.hefzequran.com
حضرت زهرا (س) انفاق را نه فقط براي کمک کردن به مستمند بلکه براي تکامل معنوي خويش انجام مي داد و لذا از اين عمل لذت مي برد. حضرت در اين رابطه مي فرمودند: «حبّب إليَّ مِن دُنياکُم ثَلاث؛ از دنياي شما سه چيز محبوب من است: ... پس سرّ اين همه تاکيد در چيست ؟ قطعاً سازندگي معنوي اين عمل و تاثير فوق العاده آن بر صيغل روح انسان که موجب دل ...

الهي نامه ي شهداء

arrahil.mihanblog.com
بعد از احکام يکي از معروف ترين و زيباترين سخنان حضرت زهرا سلام الله عليها را نقل نمودم ، ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است ... در اين فرصت اندک به يکي از خاطرات زيباي آن عارف الهي بسنده مي کنم، ..... بهترين و محبوبترين کارها نزد خداوند چيست؟

zohuremonji

nazdikezohur.blogfa.com
ازدواج حضرت زهرا با امام علي (ع) اول در آسمانها بسته شد و سپس به دستور خدا در ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: تلاوت قرآن/نگاه به چهره پيامبر/ انفاق در راه ... خدا وحي فرمود:اين نور از نور من بود که در آسمان خود جاي داده و آن را از عظمت خود ..... وقتي زيلوها را عوض کرديم و فرش‌ها را پهن نموديم، آقا تشريف آوردند و فرمودند: «اين‌ها ديگر چيست؟

اصول و تکنيک هاي ارتباط موثر با قرآن مجيد - شيعه نيوز

www.shia-news.com
21 جولاي 2015 ... از اعمالي که در اين ماه به آن بسيار سفارش شده، تلاوت قرآن کريم است. ... حضرت زهراي مرضيه سلام الله عليها : «سه چيز از دنياي شما محبوب من گشته است: ... حضرت زهرا سلام الله عليها است تلاوت كتاب خداست، اما منظور از تلاوت چيست؟

احاديث امام صادق (عليه السلام) - پايگاه اينترنتي احاديث

www.ahadith.ir
22 دسامبر 2015 ... آن مرد گفت طبق نظر خود شما اگر چنين و چنان باشد حکمش چيست ؟ ... امام صادق (ع) : سه چيز است که خدا به هيچ کس اجازه مخالفت در آن را نداده است. 1. ... امام صادق (ع) : راوي گويد امام (ع) به من فرمودند چرا مي نگرم تو نزد عبدالرحمن ميروي و ..... ( شفع )) وجود مقدس امير المومنين و حضرت زهرا (س) است و منظور از وتر پروردگار يکتاست.

کانون فرهنگي و هنري سيد الشهداکازرون

kanoonsohada.blogfa.com
کانون فرهنگي هنري سيدالشهدا(ع) مسجد جامع شهدا کازرون به مناسبت شهادت حضرت ... ولي پس از وفات پيامبر ابوبکر نماينده حضرت زهرا را از فدک اخراج کرد و درآمد آن را ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: تلاوت قرآن، نگاه به چهره پيامبر، انفاق در راه خدا ..... امام وظيفه نمايندگان مجلس در قبال افرادي که با دسيسه وارد مجلس شده اند چيست؟

باشگاه انديشه › 135 حديث منتخب احاديث پند آموز و راهگشا

www.bashgah.net
(حديث 2) حضرت زهرا سلام الله عليها فرمودند: من اصعد الي الله ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: 1-تلاوت قرآن 2-نگاه به چهره رسول خدا 3-انفاق در راه خدا (وقايع الايام ...

احاديث و روايات - يا فاطمة الزهرا (سلام الله عليها)

www.sayedati.blogfa.com
19 مه 2008 ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است. حضرت زهرا سلام الله عليها فرمودند: « حبب الي من دنياکم ثلاث: تلاوة کتاب الله و انظر في وجه رسول و الانفاق في سبيل الله ». از دنياي شما سه چيز محبوب من است: ... فاطمه زهرا سلام الله عليها · چرا حضرت مريم شايستگي آن را يافت که مادر حضرت عيسي شود؟ ارزش و اعتبار زن به چيست؟

بيشترين تأکيد قرآن روي چه عملي است و چرا؟ « حفظ و ترويج قرآن

www.hefzequran.com
حضرت زهرا (س) انفاق را نه فقط براي کمک کردن به مستمند بلکه براي تکامل معنوي خويش انجام مي داد و لذا از اين عمل لذت مي برد. حضرت در اين رابطه مي فرمودند: «حبّب إليَّ مِن دُنياکُم ثَلاث؛ از دنياي شما سه چيز محبوب من است: ... پس سرّ اين همه تاکيد در چيست ؟ قطعاً سازندگي معنوي اين عمل و تاثير فوق العاده آن بر صيغل روح انسان که موجب دل ...

الهي نامه ي شهداء

arrahil.mihanblog.com
بعد از احکام يکي از معروف ترين و زيباترين سخنان حضرت زهرا سلام الله عليها را نقل نمودم ، ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است ... در اين فرصت اندک به يکي از خاطرات زيباي آن عارف الهي بسنده مي کنم، ..... بهترين و محبوبترين کارها نزد خداوند چيست؟

zohuremonji

nazdikezohur.blogfa.com
ازدواج حضرت زهرا با امام علي (ع) اول در آسمانها بسته شد و سپس به دستور خدا در ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: تلاوت قرآن/نگاه به چهره پيامبر/ انفاق در راه ... خدا وحي فرمود:اين نور از نور من بود که در آسمان خود جاي داده و آن را از عظمت خود ..... وقتي زيلوها را عوض کرديم و فرش‌ها را پهن نموديم، آقا تشريف آوردند و فرمودند: «اين‌ها ديگر چيست؟

اصول و تکنيک هاي ارتباط موثر با قرآن مجيد - شيعه نيوز

www.shia-news.com
21 جولاي 2015 ... از اعمالي که در اين ماه به آن بسيار سفارش شده، تلاوت قرآن کريم است. ... حضرت زهراي مرضيه سلام الله عليها : «سه چيز از دنياي شما محبوب من گشته است: ... حضرت زهرا سلام الله عليها است تلاوت كتاب خداست، اما منظور از تلاوت چيست؟

احاديث امام صادق (عليه السلام) - پايگاه اينترنتي احاديث

www.ahadith.ir
22 دسامبر 2015 ... آن مرد گفت طبق نظر خود شما اگر چنين و چنان باشد حکمش چيست ؟ ... امام صادق (ع) : سه چيز است که خدا به هيچ کس اجازه مخالفت در آن را نداده است. 1. ... امام صادق (ع) : راوي گويد امام (ع) به من فرمودند چرا مي نگرم تو نزد عبدالرحمن ميروي و ..... ( شفع )) وجود مقدس امير المومنين و حضرت زهرا (س) است و منظور از وتر پروردگار يکتاست.

کانون فرهنگي و هنري سيد الشهداکازرون

kanoonsohada.blogfa.com
کانون فرهنگي هنري سيدالشهدا(ع) مسجد جامع شهدا کازرون به مناسبت شهادت حضرت ... ولي پس از وفات پيامبر ابوبکر نماينده حضرت زهرا را از فدک اخراج کرد و درآمد آن را ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: تلاوت قرآن، نگاه به چهره پيامبر، انفاق در راه خدا ..... امام وظيفه نمايندگان مجلس در قبال افرادي که با دسيسه وارد مجلس شده اند چيست؟

باشگاه انديشه › 135 حديث منتخب احاديث پند آموز و راهگشا

www.bashgah.net
(حديث 2) حضرت زهرا سلام الله عليها فرمودند: من اصعد الي الله ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: 1-تلاوت قرآن 2-نگاه به چهره رسول خدا 3-انفاق در راه خدا (وقايع الايام ...

احاديث و روايات - يا فاطمة الزهرا (سلام الله عليها)

www.sayedati.blogfa.com
19 مه 2008 ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است. حضرت زهرا سلام الله عليها فرمودند: « حبب الي من دنياکم ثلاث: تلاوة کتاب الله و انظر في وجه رسول و الانفاق في سبيل الله ». از دنياي شما سه چيز محبوب من است: ... فاطمه زهرا سلام الله عليها · چرا حضرت مريم شايستگي آن را يافت که مادر حضرت عيسي شود؟ ارزش و اعتبار زن به چيست؟

بيشترين تأکيد قرآن روي چه عملي است و چرا؟ « حفظ و ترويج قرآن

www.hefzequran.com
حضرت زهرا (س) انفاق را نه فقط براي کمک کردن به مستمند بلکه براي تکامل معنوي خويش انجام مي داد و لذا از اين عمل لذت مي برد. حضرت در اين رابطه مي فرمودند: «حبّب إليَّ مِن دُنياکُم ثَلاث؛ از دنياي شما سه چيز محبوب من است: ... پس سرّ اين همه تاکيد در چيست ؟ قطعاً سازندگي معنوي اين عمل و تاثير فوق العاده آن بر صيغل روح انسان که موجب دل ...

الهي نامه ي شهداء

arrahil.mihanblog.com
بعد از احکام يکي از معروف ترين و زيباترين سخنان حضرت زهرا سلام الله عليها را نقل نمودم ، ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است ... در اين فرصت اندک به يکي از خاطرات زيباي آن عارف الهي بسنده مي کنم، ..... بهترين و محبوبترين کارها نزد خداوند چيست؟

zohuremonji

nazdikezohur.blogfa.com
ازدواج حضرت زهرا با امام علي (ع) اول در آسمانها بسته شد و سپس به دستور خدا در ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: تلاوت قرآن/نگاه به چهره پيامبر/ انفاق در راه ... خدا وحي فرمود:اين نور از نور من بود که در آسمان خود جاي داده و آن را از عظمت خود ..... وقتي زيلوها را عوض کرديم و فرش‌ها را پهن نموديم، آقا تشريف آوردند و فرمودند: «اين‌ها ديگر چيست؟

اصول و تکنيک هاي ارتباط موثر با قرآن مجيد - شيعه نيوز

www.shia-news.com
21 جولاي 2015 ... از اعمالي که در اين ماه به آن بسيار سفارش شده، تلاوت قرآن کريم است. ... حضرت زهراي مرضيه سلام الله عليها : «سه چيز از دنياي شما محبوب من گشته است: ... حضرت زهرا سلام الله عليها است تلاوت كتاب خداست، اما منظور از تلاوت چيست؟

احاديث امام صادق (عليه السلام) - پايگاه اينترنتي احاديث

www.ahadith.ir
22 دسامبر 2015 ... آن مرد گفت طبق نظر خود شما اگر چنين و چنان باشد حکمش چيست ؟ ... امام صادق (ع) : سه چيز است که خدا به هيچ کس اجازه مخالفت در آن را نداده است. 1. ... امام صادق (ع) : راوي گويد امام (ع) به من فرمودند چرا مي نگرم تو نزد عبدالرحمن ميروي و ..... ( شفع )) وجود مقدس امير المومنين و حضرت زهرا (س) است و منظور از وتر پروردگار يکتاست.

کانون فرهنگي و هنري سيد الشهداکازرون

kanoonsohada.blogfa.com
کانون فرهنگي هنري سيدالشهدا(ع) مسجد جامع شهدا کازرون به مناسبت شهادت حضرت ... ولي پس از وفات پيامبر ابوبکر نماينده حضرت زهرا را از فدک اخراج کرد و درآمد آن را ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: تلاوت قرآن، نگاه به چهره پيامبر، انفاق در راه خدا ..... امام وظيفه نمايندگان مجلس در قبال افرادي که با دسيسه وارد مجلس شده اند چيست؟

باشگاه انديشه › 135 حديث منتخب احاديث پند آموز و راهگشا

www.bashgah.net
(حديث 2) حضرت زهرا سلام الله عليها فرمودند: من اصعد الي الله ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: 1-تلاوت قرآن 2-نگاه به چهره رسول خدا 3-انفاق در راه خدا (وقايع الايام ...

احاديث و روايات - يا فاطمة الزهرا (سلام الله عليها)

www.sayedati.blogfa.com
19 مه 2008 ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است. حضرت زهرا سلام الله عليها فرمودند: « حبب الي من دنياکم ثلاث: تلاوة کتاب الله و انظر في وجه رسول و الانفاق في سبيل الله ». از دنياي شما سه چيز محبوب من است: ... فاطمه زهرا سلام الله عليها · چرا حضرت مريم شايستگي آن را يافت که مادر حضرت عيسي شود؟ ارزش و اعتبار زن به چيست؟

بيشترين تأکيد قرآن روي چه عملي است و چرا؟ « حفظ و ترويج قرآن

www.hefzequran.com
حضرت زهرا (س) انفاق را نه فقط براي کمک کردن به مستمند بلکه براي تکامل معنوي خويش انجام مي داد و لذا از اين عمل لذت مي برد. حضرت در اين رابطه مي فرمودند: «حبّب إليَّ مِن دُنياکُم ثَلاث؛ از دنياي شما سه چيز محبوب من است: ... پس سرّ اين همه تاکيد در چيست ؟ قطعاً سازندگي معنوي اين عمل و تاثير فوق العاده آن بر صيغل روح انسان که موجب دل ...

الهي نامه ي شهداء

arrahil.mihanblog.com
بعد از احکام يکي از معروف ترين و زيباترين سخنان حضرت زهرا سلام الله عليها را نقل نمودم ، ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است ... در اين فرصت اندک به يکي از خاطرات زيباي آن عارف الهي بسنده مي کنم، ..... بهترين و محبوبترين کارها نزد خداوند چيست؟

zohuremonji

nazdikezohur.blogfa.com
ازدواج حضرت زهرا با امام علي (ع) اول در آسمانها بسته شد و سپس به دستور خدا در ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: تلاوت قرآن/نگاه به چهره پيامبر/ انفاق در راه ... خدا وحي فرمود:اين نور از نور من بود که در آسمان خود جاي داده و آن را از عظمت خود ..... وقتي زيلوها را عوض کرديم و فرش‌ها را پهن نموديم، آقا تشريف آوردند و فرمودند: «اين‌ها ديگر چيست؟

اصول و تکنيک هاي ارتباط موثر با قرآن مجيد - شيعه نيوز

www.shia-news.com
21 جولاي 2015 ... از اعمالي که در اين ماه به آن بسيار سفارش شده، تلاوت قرآن کريم است. ... حضرت زهراي مرضيه سلام الله عليها : «سه چيز از دنياي شما محبوب من گشته است: ... حضرت زهرا سلام الله عليها است تلاوت كتاب خداست، اما منظور از تلاوت چيست؟

احاديث امام صادق (عليه السلام) - پايگاه اينترنتي احاديث

www.ahadith.ir
22 دسامبر 2015 ... آن مرد گفت طبق نظر خود شما اگر چنين و چنان باشد حکمش چيست ؟ ... امام صادق (ع) : سه چيز است که خدا به هيچ کس اجازه مخالفت در آن را نداده است. 1. ... امام صادق (ع) : راوي گويد امام (ع) به من فرمودند چرا مي نگرم تو نزد عبدالرحمن ميروي و ..... ( شفع )) وجود مقدس امير المومنين و حضرت زهرا (س) است و منظور از وتر پروردگار يکتاست.

کانون فرهنگي و هنري سيد الشهداکازرون

kanoonsohada.blogfa.com
کانون فرهنگي هنري سيدالشهدا(ع) مسجد جامع شهدا کازرون به مناسبت شهادت حضرت ... ولي پس از وفات پيامبر ابوبکر نماينده حضرت زهرا را از فدک اخراج کرد و درآمد آن را ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: تلاوت قرآن، نگاه به چهره پيامبر، انفاق در راه خدا ..... امام وظيفه نمايندگان مجلس در قبال افرادي که با دسيسه وارد مجلس شده اند چيست؟

باشگاه انديشه › 135 حديث منتخب احاديث پند آموز و راهگشا

www.bashgah.net
(حديث 2) حضرت زهرا سلام الله عليها فرمودند: من اصعد الي الله ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: 1-تلاوت قرآن 2-نگاه به چهره رسول خدا 3-انفاق در راه خدا (وقايع الايام ...

احاديث و روايات - يا فاطمة الزهرا (سلام الله عليها)

www.sayedati.blogfa.com
19 مه 2008 ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است. حضرت زهرا سلام الله عليها فرمودند: « حبب الي من دنياکم ثلاث: تلاوة کتاب الله و انظر في وجه رسول و الانفاق في سبيل الله ». از دنياي شما سه چيز محبوب من است: ... فاطمه زهرا سلام الله عليها · چرا حضرت مريم شايستگي آن را يافت که مادر حضرت عيسي شود؟ ارزش و اعتبار زن به چيست؟

:: فاطمه زهرا سلام الله عليها :: صفات راستين در وجود ياس ياسين

www.erfan.ir
عظمت نگاه و گستره دانش پاک بانوي اسلام در خطبه نخستين آن حضرت در مسجد مدينه ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است: تلاوت قرآن، نگاه به چهره رسول خدا(ص) و انفاق در ...

ياسين اسدي بازيگر کوچولو متولد چه سالي است؟ | گوگل پيامکي همراه ...

www.20370.ir
ياسين اسدي بازيگر کوچولو متولد چه سالي است؟ پاسخ سوال فوق را در ... حضرت زهرا فرموده اند از دنياي شما سه چيز محبوب من است ان سه چيز چيست؟؟ حضرت زهرا فرموده اند  ...

جواب معما چرا پدر خانواده بعد از دقت کردن در صورت دخترش | برترين هاي نت

brozdl.shiektarinha.ir
جواب معماي پدري که بعد از نگاه کردن به عکس سه فرزند خود را کشت. .... اسامي نامزد ها راه يافته به مجلس · حضرت زهرا :از دنياي شما سه چيز محبوب من است ان سه چيز چيست ...

احاديث و روايات - يا فاطمة الزهرا (سلام الله عليها)

www.sayedati.blogfa.com
19 مه 2008 ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است. حضرت زهرا سلام الله عليها فرمودند: « حبب الي من دنياکم ثلاث: تلاوة کتاب الله و انظر في وجه رسول و الانفاق في سبيل الله ». از دنياي شما سه چيز محبوب من است: ... فاطمه زهرا سلام الله عليها · چرا حضرت مريم شايستگي آن را يافت که مادر حضرت عيسي شود؟ ارزش و اعتبار زن به چيست؟

اخلاق - آرمانهاي انقلابي يک ملت

arman-iran.persianblog.ir
چون زن آن جوانمردي و غيرت را از شوهر خود مشاهده کرد ازشکايت خود چشم پوشيد وآن مبلغ را به شوهرش بخشيد. ..... بهشت زهرا (س) نام بزرگ‌ترين گورستان در استان تهران است که 40 سال از عمرش مي .... روز قيامت ، در صور دميده مى شود پس گروه گروه مى آيند چيست ؟ ..... حضرت فاطمه (س) : از دنياي شما سه چيز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به ...

ياس علي

www.sarayefatemeh.blogfa.com
29 آوريل 2010 ... از دنياي شما سه چيز محبوب من است:1-تلاوت قران 2-نگاه به چهره رسول خدا 3-انفاق در را خدا ... کيست زهرا ، آنکه ختم الانبيا را کوثر است چيست کوثر ، هديه ي حق ، هستي پيغمبراست ... شما و همه فرزندان و خويشانم و آن کساني که نامه من به ايشان رسد را ... حضرت فرمود: آرى، به حق آن كسى كه محمد(صلّى الله عليه و آله) را به نبوت ...

انفاق در سيره حضرت زهرا - راسخون

rasekhoon.net
22 فوريه 2008 ... در جواب اينکه «آب چيست؟ ... يكي از معارف حيات بخش قرآن، مسئله انفاق است كه از يك سو راهكاري ... زهرا(س) بررسي مي شود كه خود فرمود: «از دنياي شما سه چيز محبوب من .... فرداي آن شب، چون رسول خدا(ص) پيراهن كهنه را در تن او ديد و از علت آن پرسيد، حضرت زهرا(س) عرض كرد: «آن را به فقير دادم و اين روش را از شما آموخته ام.»(4).

حضرت زهرا سلام الله عليها - خيمه گاه قمر بني هاشم

rayatolabas313.blogfa.com
20 فوريه 2014 ... همه آن‌ها با توسل به حضرت صديقه طاهره (س) انجام شده بود. به منطقه سومار ..... پس حضرت فرمودند: آيا ميدان تفسير فاطمه چيست؟ يونس گفت: اي سيد من! ..... حضرت زهرا(سلام الله عليها): سه چيز از دنياي شما محبوب من است؛. 1.تلاوت قرآن. 2.

انفاق در سيره حضرت زهرا - راسخون

rasekhoon.net
22 فوريه 2008 ... در جواب اينکه «آب چيست؟ ... يكي از معارف حيات بخش قرآن، مسئله انفاق است كه از يك سو راهكاري ... زهرا(س) بررسي مي شود كه خود فرمود: «از دنياي شما سه چيز محبوب من .... فرداي آن شب، چون رسول خدا(ص) پيراهن كهنه را در تن او ديد و از علت آن پرسيد، حضرت زهرا(س) عرض كرد: «آن را به فقير دادم و اين روش را از شما آموخته ام.»(4).

اراده ها

eradeha.blogfa.com
ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى افزايد و گناهان را پاك ... جداي از اينکه اين امنيت ستودني است بايد گفت اين همه آشوب در اطراف ايران براي چيست؟ .... احتمالا حضرت عباس (ع) در حسرت کوچه بني هاشم، در همان حوالي نشسته است . .... فاطمه زهرا(س) بررسي مي شود كه خود فرمود: «از دنياي شما سه چيز محبوب من است: 1- تلاوت ...

پيدا و پنهان

peida-va-penhan.blogfa.com
مقتدر محبوب · جابر قلي پور ... با ذکر پنج صلوات جهت تعجيل در ظهور امام زمان (عج) بلامانع است. ... [ سه شنبه ?? بهمن???? ] [ 14:23 ] [ ياس ] ... چهار پسرمو دادم که اشک شما رو نبينم . ... حديث از پيامبر(ص) که به حضرت زهرا فرمودند: ... اما سخت تر از آن مي داني چيست؟ .... هرکس بشارت ماه ربيع الاول را به امت من بدهد من هم بشارت بهشت را به او مي دهم.

حضرت زهرا سلام الله عليها - خيمه گاه قمر بني هاشم

rayatolabas313.blogfa.com
20 فوريه 2014 ... همه آن‌ها با توسل به حضرت صديقه طاهره (س) انجام شده بود. به منطقه سومار ..... پس حضرت فرمودند: آيا ميدان تفسير فاطمه چيست؟ يونس گفت: اي سيد من! ..... حضرت زهرا(سلام الله عليها): سه چيز از دنياي شما محبوب من است؛. 1.تلاوت قرآن. 2.

فروردين 1390 - حضرت فاطمه ي زهرا

fatemayezahra.blogfa.com
سن ازدواج حضرت علي و فاطمه زهرا و مدت زندگي مشترك آنها ...... زهرا(عليها السلام) نانى را براى رسول خدا(صلى الله عليه وآله وسلم) برد، پيامبر پرسيد: اين چيست؟ ..... حضرت فاطمهي زهرا(س) ميفرمايند: از دنياي شما سه چيز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن، 2- نگاه ...

مجموعه اي از احاديث گهربار حضرت فاطمه زهرا س - تخريبچي مجازي

www.takhribchimajazi.ir
خانه دست نوشته ها دست نوشته مجموعه اي از احاديث گهربار حضرت فاطمه زهرا س ... پاسداري ? امانت · ?? پرسش درباره مبارزه تاريخي ملت ايران با آمريکا · پنتاگرام چيست؟ .... سلسله سندش به حضرت فاطمه زهرا (س) مى‌رسد که آن حضرت مى‌فرمايد: حضرت رسول اکرم ... فرمود: از دنياي شما سه چيز محبوب من است: ?- تلاوت قرآن ?- نگاه به چهره رسول خدا ...

بزم اشک - الگوهاي شخصيت حضرت زهرا

bazmeashk.blogfa.com
بزم اشک - الگوهاي شخصيت حضرت زهرا - هيئت قمر بني هاشم (ع) ... «حبب الي من دنيا کم ثلاث » از اين دنياي شما سه چيز نزد من محبوب شده است. در اينجا با مجهول ...

آيـنـه پـاکـي

mazhabi456.blogfa.com
سوم: زيارت نمودن آن بانوى دنيا و آخرت كه كيفيت زيارت آن حضرت، پس از اين خواهد آمد. ... يا زهرا. مدت‌ها بود كه زنان عرب از خديجه همسر گرامي رسول خدا صلي الله عليه و آله به خاطر ... راستي اين جنين كيست و حقيقت او چيست كه ماهها با مادر سخن مي‌گويد و او آنها را از .... از دنياي شما سه چيز محبوب من است 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره رسول خدا 3- ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین اخبار ایران و جهان در وبلاگ ایران مطلب,جدیدترین مطالب اینترنت,جدیدترین مطالب اینترنت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1147
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 131
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 548
  • آی پی دیروز : 401
  • بازدید امروز : 4,306
  • باردید دیروز : 9,886
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 84,801
  • بازدید ماه : 84,801
  • بازدید سال : 463,707
  • بازدید کلی : 1,224,833
  • کدهای اختصاصی